sobota, 6 października 2012

Nie ma to jak tęsknić za kimś :(

W tym tygodniu mam nadzieję że pojadę do Faraona ale pogoda jest do kitu. Pada deszcz, zimno, wieje wiatr. Nawet mi się z psami nie chce wychodzić .. ale muszę :D

Ogłaszam, że ten weekend jest bardzo nie udany :(


Znowu mam doła. Strasznie mi brakuje Brooklyna. 
Mam na szczęście jeszcze Faraonka


Ostatnio w ogóle nie widzę żadnych komentarzy
ŻADNYCH
Wiem że teraz na topie są strony , funkluby itp.
ale napiszcie coś do mnie.
Obiecuje, że będzie trochę więcej postów i bardziej interesujące tematy.
Nie pisze tak często ponieważ mam pełno NAUKI

Straszna nauka

I jeszcze raz się pytam mam nadzieje że ktoś mi poradzi.

Poszukacie mi takiego pięknego czapraka, najlepiej w zestawie z owijkami i jakiś kantarek.
Najlepiej jakby były jasno-zielone, niebieskie, pomarańczowe lub limonkowe

MUSZĘ COŚ KUPIĆ DLA FARAONA :)


A tu macie mnie i Łunę na Hipodromie 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz