niedziela, 14 października 2012

Kalina ^^

 A jednak mój czaprak miała dzisiaj Kalina a nie Faraon.
Gdy przyjechałam do stajni on był na 2 godzinnym terenie.

A więc wzięłam Kalinę, stajenną olbrzymkę ^^
Skoków nie było przez straszne błoto na padoku :C
Ale galop tak c:

Mam trochę zdjęć.
Lecz z galopu nie ponieważ gdy jeżdżę na koniu mój tata ma w tym samym momencie swoją jazdę >:
Pod sam koniec on zsiada i robi mi troszkę zdjęć 

Uważam, że ten weekend był udany 
Za tydzień niestety nie jadę do Faraona ani do Kaliny
Tata ma gości z Kanady i wszystko się pokręciło
Jadę z moją koleżanką do Sopotu na Hipodrom 
Tam pojeżdżę na Amplico 
Na pewno poskaczemy ale zdjęć nie będzie

A tutaj Kalina ^^



FINLANDIA


DOBRA OLBRZYMKA :D


Prawda, ze ona jest bardzo wysoka ??
Ja mam 167 cm wzrostu :O



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz