wtorek, 16 października 2012

Amplico, Hipodrom i konkursik ^^

Plany się zmieniły :D
W sobotę jadę do Amplico na godzinę 14:30
Miałam jechać z moją koleżanką w niedziele ale nie ma miejsca.
A w sobotę ona niestety nie ma czasu.

Jedzie ze mną moja mama i mojego brata narzeczona.
Może będę miała jakieś zdjęcia ^^
\Poskaczemy trochę...
Lecz boję się że będzie padać deszcz i wyląduje na hali z resztą koni 
A to jest koszmar.
Z 15 koni na hali , ja dziękuje

Nie jadę do Faraona w tym tygodniu ponieważ mój ma gości (jak już mówiłam) a potem wyjeżdża służbowo
Najbliżej mam na hipodrom
A ja nie mogę przeżyć bez koni tygodnia.


A teraz tak ...
Nie dostaje żadnych emaili...
A więc piszcie do mnie proszę co chcielibyście zobaczyć na moim blogu.
Może jakieś porady albo więcej rzeczy w mojego dnia w stajni.
Bardzo docenię wasze wiadomości
Możecie napisać również w komentarzach jakiegoś posta

I mam mały konkursik 
Wysyłajcie swoje zdjęcia na mój email
Na jednym z postów wstawię je wszystkie i będziecie głosować kto ma wygrać

Te zdjęcie które wygra będzie tłem mojego bloga przez miesiąc 
Przypominam...mój email 
macka.blondynka@onet.com.pl
Zdjęcia wysyłajcie do 16 Listopada 2012 r.
Liczę na was ^^
Proszę zróbcie mi tą przyjemność :D



Nie wiem czy te zdjęcie już wstawiałam.
A jak nie to macie tu moje początki skoków 
Niziutko , wiem ale ja dopiero zaczynałam

Dzięki za uwagę i pamiętajcie o konkursie 





1 komentarz: