środa, 26 września 2012

CZAPRACZEK :D

Przepraszam was, że ostatnio nie pisałam , ale ma pełno nauki...
Szósta klasa jest OKROPNA !!!

Chciałabym kupić sobie nowy czaprak i kantar.
Najlepiej w kolorze niebieskim.

Może polecicie mi jakieś ??
Jakieś takie ładniutkie :D

W zeszłym tygodniu nie byłam na koniach bo byłam chora...
Ale już 30 września jadę do FARAONA !!!
Będą zdjęcia :)

Przypominam wam (jeżeli chcecie) abyście wysyłali swoje zdjęcia z koniem / końmi na mój email
"macka.blondynka@onet.com.pl"
A ja wrzucę na mój blog wasze zdjęcia.

Do zobaczenia w niedziele :*


1 komentarz:

  1. Z tym czaprakiem. Nie ważne jest to by był ładniutki. Ważne są jego funkcje i by konikowi było wygodnie. To powinna być nasza myśl przewodnia. ale fajny blog, i jeśli podać tu swój - jest nowy jak coś, więc ma mało informacji:
    http://czapraczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń