wtorek, 6 listopada 2012

Odlubcie tamto

Słuchajcie kochani...pamiętacie tamtą stronkę co mówiłam wam żebyście ja polubili na fb??
Nie lubcie tego.
Ja już odeszłam i teraz są tam flaki z olejem
Nawet ją jakby odlubcie.
I zapraszam na nowego  , o wiele lepszego 
"Końskie kopytko. :*"

Nikola z tamtej strony oszukała mnie i Dominikę
Proszę polubcie naszą stronkę

Mam nadzieję ze mnie wysłuchacie.
Sami spójrzcie 
Ja i Domi wykasowałyśmy wszystkie swoje posty wczoraj wieczorem a Nikola jeszcze niczego nie napisała.

A więc zapraszam do nas !!!
Powiedzcie o tym swoim znajomym..
Tu nie będzie nudno
Bedzie jeszcze lepiej niż u Nikoli
O wiele lepiej,
I niedługo będziemy miały konkurs na zdjęcie profilowe
Wysyłajcie swoje zdjęcia na email:
"konskie-kopytko@wp.pl"
Będziemy miały albumy: Amazonki, skoki itp.

Liczę na was!!!

1 komentarz:

  1. Masz bardzo piękny i estetyczny blog :) i oczywiście ciekawy :) jeśli masz ochotę to zachęcam cię do zajrzenia na mojego bloga został założony 11 lipca czyli wczoraj http://oczamikoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń